Nederland - Spanje - Reisverslag uit Dominical, Costa Rica van Jeanine Oostenbrug - WaarBenJij.nu Nederland - Spanje - Reisverslag uit Dominical, Costa Rica van Jeanine Oostenbrug - WaarBenJij.nu

Nederland - Spanje

Door: Jeanine Oostenbrug

Blijf op de hoogte en volg Jeanine

18 Oktober 2006 | Costa Rica, Dominical

Hallo! Gisteren (maandag dus) hebben we vrijwel de hele dag prachtig weer gehad: veel zon, weinig wolken en wind en dus erg warm. Het leek, alsof er zondag en de vorige nacht met de hoosbuien niets gebeurd was! Van 12.00 uur tot 15.00 uur hebben we met de hele groep gezwommen in het enorme zwembad en lekker gezond. Anja en ik hebben vervolgens nog twee uren en een kwartier tegen een Spaans stel getennist op hard court. De andere ondergrond, ik op de linkerhelft van het veld, een verkeerde outfit en schoenen, andere (zwaardere) rackets en ballen en het andere klimaat (vochtig en bloedheet) moesten wel eventjes wennen... Toch ging het behoorlijk goed, maar helaas hebben we onder toeziend oog van enkele fanatieke Summum supporters en kleurrijke overvliegende toekans wel met 3-6 / 6-4 / 6-4 verloren. Daarna hebben we een duik in het zwembad genomen en lekker warm gedoucht. Eindelijk was het luie zweet er weer eens af! Dit was trouwens ook een goede oefening voor de Boxtelse Kampioenschappen, waarmee ik de komende twee weken zoet ben.
´s Avonds hebben we met z´n vijven gegeten bij het vegetarische restaurant ´Maracatu´ in Dominical (erg lekker). Het hele dorpje was praktisch uitgestorven, alle winkels en restaurantjes waren zo´n beetje gesloten. Op weg naar het dorpje was het één donkere boel, wat zo´n tien minuten lopen was. Een zaklamp was dan ook echt nodig. Veilig was het er echter wel. De dode vissen lagen overigens nog op straat, het resultaat van een dag eerder. Het waterpeil was wel weer pijlsnel gedaald, echt meters. ´s Avonds was er een prachtige sterrenhemel, wat wat goeds zou beloven voor vandaag, hoopten we...

• 18 Oktober 2006 - 15:12

Rose-Minke:

Hoi Jeanine! Vandaag jammer genoeg geen nieuwe foto's op je site te zien. Hier in Nederland is het vandaag vies en nat weer. Ach gelukkig heb ik geen vakantie. Mam en pap zijn weer naar Mandelieu, maar hadden op de heenweg autopech en hebben dan wel een huurauto, maar ze weten niet hoelang de reparatie gaat duren.. Nou geniet nog van de laatste dagen en morgen meer foto's! Groetjes Rose-Minke

• 18 Oktober 2006 - 15:37

Linda:

Hey Jeanine,

Wat een verhalen allemaal, super dat je ons zo op de hoogte houdt, maar ook leuk voor jezelf als je straks weer thuis bent. Kun je alles nog eens beleven. Doet de rest van jou groep hetzelfde?

Nog een paar fijne dagen!

Gr. Linda