Van de regen in de drup - Reisverslag uit Quepos, Costa Rica van Jeanine Oostenbrug - WaarBenJij.nu Van de regen in de drup - Reisverslag uit Quepos, Costa Rica van Jeanine Oostenbrug - WaarBenJij.nu

Van de regen in de drup

Door: Jeanine Oostenbrug

Blijf op de hoogte en volg Jeanine

18 Oktober 2006 | Costa Rica, Quepos

De laatste dag alweer… Om 06.30 uur vanmorgen werd ik gewekt door mijn mobieltje, maar het geluid kwam nauwelijks boven de stortbuien uit. Wéér regen, wat een afgang! De prachtige tuin van het hotel staat helemaal blank. Ik had me deze laatste paar dagen heel wat anders voorgesteld. Op dit moment is het 10.30 uur en eindelijk breekt het zonnetje zo langzamerhand eens door. Onze excursie naar Manuel Antonio, die gepland stond voor 07.00 uur, hebben we helaas dan ook maar moeten laten schieten (tien mensen van de groep zijn wel gegaan) en als een blok zijn we weer even in slaap gevallen. Kortom, geen bezoek aan het mooiste natuurpark van Costa Rica en geen witte zandstranden op deze laatste dag… Gelukkig kwamen we zonet tijdens het ontbijt, dat van een afstandje bekeken werd door een wel heel luidruchtige papegaai, nog even vlug oog in oog te staan met een groepje squirrel monkeys!
Vanmiddag hebben we een gezamenlijke lunch bij het hotel en zullen we bij het zwembad een groepsfoto maken. Rond 14.00 uur vertrekken we naar San José, waar we in de loop van de avond zullen aankomen. Tijdens de vier uur durende rit wordt nog een bezoekje gebracht aan een rivier vol met krokodillen.
Vanavond denk ik mijn laatste update op deze site te plaatsen vanuit Costa Rica. We zitten dan weer in Gran Hotel Costa Rica, net als de eerste twee nachten van deze reis. Hopelijk kan ik dan wat positiefs melden over het verloop van het kofferpakken!

  • 18 Oktober 2006 - 17:15

    Tamara:

    Heeey Jeanine,

    Het zit er helaas bijna op......... Ik hoop dat je ondanks het mindere weer van de laatste dagen toch een te gekke vakantie hebt gehad.

    Groetjes en een voorspoedige terug reis!
    Tamara

  • 18 Oktober 2006 - 19:51

    Thuis:

    Succes met koffer pakken!
    Groetjes en tot vrijdag!

  • 19 Oktober 2006 - 02:52

    Trudy Rooymans:

    Hallo Jeanine,de reis zit er weer bijna op ,ik wil je namens al je mede reizigers even bedanken voor je geweldige reisverslag,van iedereen krijgen we positieve reacties en ze vinden t allemaal geweldig dat ze op deze manier een beetje met ons mee kunnen reizen,sommige zijn zelfs voornemens om deze reis ook te gaan maken,zo zijn ze aangestoken door jouw verslag.Ikzelf ga het thuis meteen allemaal uitprinten en heb dan gelijk een leuk dagboek bij mijn foto´s.
    net als jij ga ik nu proberen mn koffer een beetje te ordenen en kijken of hij dan nog dicht kan hahahaha.
    het is maar gfoed dat we niet meer stops onderweg hebben gehad,anders hadden we nog meer gekocht!!!Ben blij dat we op de valreep die houten figuurtjes nog zagen,wel jammer dat we geen tijd meer hadden voor koffie toen,maar ja wat gaat voor he...
    En o ja,thanxx for saving my life bij de krokodillen hahahaha
    Liefs Trudy xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Costa Rica, Quepos

Mijn Summum avontuur

Recente Reisverslagen:

22 November 2006

Fotogallerij

22 Oktober 2006

The end...

20 Oktober 2006

Van droom naar werkelijkheid

19 Oktober 2006

Back to basic...

18 Oktober 2006

Van de regen in de drup
Jeanine

Actief sinds 23 Juli 2012
Verslag gelezen: 159
Totaal aantal bezoekers 16572

Voorgaande reizen:

28 September 2006 - 20 Oktober 2006

Mijn Summum avontuur

Landen bezocht: